Saturday, June 23, 2012

happy birthday to NOR...HAKIM & FIRDAUS


3 in 1 surprise birthday cake.sebenarnya 2 hari sebelum hari kejutan...
si ibu ada menelefon aku dan menyatakan hajat dia
utk membuat kejutan kpd anak perempuannya dan juga 2 org cucunya.
kata beliau...anak perempuannya suka membuat kejutan padanya
tak kiralah dari segi apa pun.
jadi kali ni sempena hari lahir anak perempuannya dan juga cucu2nya 
yang kebetulan dalam bulan yang sama...
dia pulak nak buat kejutan utk mereka.sweet kan?
makanya di hari tersebut...dengan membawa sekotak kek 
yang disaluti coklat dan buat strawberry...
sekeping kad ucapan yang aku karang sendiri dan ditulis tangan...
juga sekuntum bunga ros segar...
akhirnya kejutan dilakukan
di premis perniagaan anak perempuan beliau di kipmart, masai
yang ketika itu dijaga oleh anaknya hakim.
memang blur2 muka si hakim sampai dia cakap...
aku tersalah orang.ehehe.
rugi sebab tak teringat nak 'capture' moment tersebut.
siap soal siasat aku siapa...dari mana...keje mana...
sebab dia pelik takkan dtg semata2 nak hantar kek je.
atlast aku cakap...
aku hanya ditugaskan untuk menghantar kek...
dan kalau nak tahu siapa pengirimnya...kenalah bukak kad dan baca :)
bila aku dah nak balik tu...si hakim siap tanya...
ada amik video tersembunyi ke tak ni...ada masuk paper mana2 ke...
ahaha hakim..hakim..dalam blur2 tu sempat lagi kan.... :)


bila sesekali si ibu dan nenek membuat kejutan... :)